Thursday, January 3, 2008

Story of the Week..


Permulaan kepada blog setelah mendapat inspirasi daripada seseorg.. Sapa lg kalau bukan Gie.. Tetiap malam mesti dia online nyer lah, leh gak aku sembang2 ngan dia menghilangkan ketensenan aku yang telah berleluasa selama ini.. Memang tensen kalau keja 12 jam nie..Tulaa.. Dpt gak dok menaip kat sini.. boleh lepaskan tekanan nie.. Isk3.. asyik tekanan ja.. Biasala.. Dah lain rasanya hidup ni.. Rasanya dah xdak harapan utk hidup... Huhuhuhu.. Tak tau la plak nak tulis apa... Dok karang ja lebih.. Isi xdak lagi nie.. Apa lagi nak cakap.. Ha.. Ckp pasal rakan2 la plak... Tahniah buat semua rakan2ku yang jauh ataupon yang dekat dan yang telah berjaya mencapai impian masing.. Ada yang g US kerja Felda, MPK suma tu la... Anyway.. aku turut berbangga.. Kalau buleh nak berkumpul balik macam dulu.. Kan best.. HEHEHE.. By the way, dah masuk 2 hari tahun 2008 bermula.. Xbuat azam apa pon.. Nk azam apa lagi.. Apa yang nak di azam pon xtau la.. Tetiba teringat lak banyak kenangan tahun 2007.. Banyak jugak perkara yg terjadi dan yang tidak disangka.. Tidak disebutkan perkara2 itu disini oleh kerana tidak mahu menyinggung mana2 pihak yang berkaitan.. HA.. baru aku teringat... ada sorg kawan aku kat usm nie sedang aku menelaah list friend dalam frienster aku nie, ak baru terperasan yang dia dah delete friendster dia.. Sapa ekk.. Ak check balik dalam group CS USM pon tarak.. Nampaknya dia memang dah delete abis frenster dia.. Huhuhu.. lepas ak tanya kawan aku sorg nie dalam list dia pon xdak jugak.. So memang betul la dia dah hapuskan frenster nie buat selama2nya... Kenapa la dia wat camtu.. Hmm.. Biarlah ia berlalu.. Minggu lepas ari Sabtu ak ikut housemate aku Si Roslee gi tolong dia kat Balik Pulau.. Bukan apa saja bosan bosan dok umah..baik wat sesuatu.. Ingatkan kat tepi laut dekat2 jer.. Tp jauh nak mampus.. Nk dekat 2 jam barulah sampai ke tempat yang ditujui.. Sampai2 jer macam nak pengsan.. Dah mabuk laut dah.. Nasib baik xpengsan ja kat situ.. Rasa nk muntah tp tahan jer la.. Dah sampai tuh rasa nak balik cepat pon ada.. Isk3.. Susah tol keja dia.. sampai g tengah laut tu.. nelayan pon xg sejauh camtu.. Tp best jugak dapat timba pengalaman kat situ.. Bukan ngan Roslee jer tp anak bos die a.k.a Edros pon ikut skali. Yang pandu bot 2 org pakcik.. Sampai kat darat dalam kul 4 lebey2 camtuh.. Terasa puasnya naik bot walaupon pening2.. Kalau ada peluang tuh rasa nak g lagi la.. Hahahaha... Tp xmau la sampai jauh camtuh.. Dpt tolong diorg n sambil jalan2.. Kalau aku dok umah pon mesti terpacak depan tv jer.. xdak tempat lain dah.. hahahaha.. pastu dah xtau watper tido ja.. Sama la cam dok U dulu pon.. Dah la tu kot.. Nak sambung wat keja lak.. Report xwat g nak antar kat boss esok.. Sambung di lain hari laks....

1 comments:

aszifa_aris said...

weh..maju blog mu!...lawa...=]!Hope 2 read more!