Sunday, January 6, 2008

Hari Ini Dan Semalam...


Hari ini dan semalam.. apa yang berlaku hari ini dan kejadian hari semalam kot maksudnya.. Aku pon xpasti apa yang aku nak masukkan dalam story.. Hari ini aku kerja macam biasa.. ari ahad lak tuh keja.. biasa la, minggu nie aku dah start utk kerja pagi selama 2 minggu dan minggu depan pon macam tuh jugak.. datang jer keja terus ada issue problem sana problem sini.. dah la sorg2 kena setelkan.. Nasib baik dapat jugak disetelkan sume kerja2 tuh.. Time dapat setelkan tuh.. Fuhh rasa macam seronok sebab dapat bantu diorg teruskan kerja masing2 & kepuasan tuh still ada... akan tetapi kepuasan dalam hidup belum mencukupi.. Apa yang tidak cukup pon aku masih mencari2 sampai ari nie.. Belum jugak ditemui apa yang dicari sebenarnya.. Terasa takut seram & jugak cemas pon ada.. Tetiba ja perasan tuh muncul time aku pergi kerja ataupon duduk kat rumah.. Hari2 difikirkan sampai masalah lain muncul.. kengkadang tuh aku gi lepaskan segala yang terperosok dalam kepala otak aku nie... apa lagi... g karoke la jerit puas2 sampai keluar anak tekak nie.. hahaha.. baru dua hari lepas g meraung kat karoke BJ.. Walaupon xdpt lepaskan sumanya, sekurg2nya dpt jugak mengurangkan berat beban dikepala nie.. Mungkin ramai orang kat dunia mahupon kawan2 seperjuangan mengalami situasi yang sama.. Tidak dinafikan la.. Kalau x memang tipu la.. Masalah akan tetap timbul walaupon sesorg tuh xbuat apa, Maksud aku dia x ambil peduli apa yang berlaku disekeliling.. Hmm.. betulkan.. Tinggalkan dulu benda2 yang macam nie.. Anyway aku akan cuba buat apa yang patut untuk meningkatkan produktiviti dan betulkan diri aku yang sentiasa dirasakan xcerdik macam org lain.. Actually aku miss sangat time2 aku belaja dulu.. Rasa macam nk belaja balik.. Tapi time belaja malas lak nak belaja.. Asyik nak berseronok ja tau.. Yg seronok tuh la akan tetap diingati sampai ari nie.. Ak tetap xakan lupakan.. I miss all my friends.. Sekarang dah susah nk jumpa dah.. Masing2 dengan urusan hidup yang akan diteruskan mengikut fitrah manusia.. kerja, kahwin, dan sebagainya... Biarlah kenangan dulu berlalu.. Mungkin xakan berulang kembali.. (Skema la plak ayat)..Beralih dengan tajuk aku ari ini "Hari Ini Dan Semalam" yang sudah lari tajuk nie, aku pon xtau same ke tak dengan apa yang aku tulis ari.. Mungkin maksudnya sama dan mungkin tidak sama sekali.. Just aku nk mengarang ja coz mungkin ini adalah salah satu cara mengabdikan karya atau menjadikan apa yang ditulis ini sebagai satu hasrat yang tidak akan berulang...

0 comments: